Maia Nielsen er underviser på de klassiske yoga hold i Låsby Boldklub

Maia har mere end 20 års erfaring med yoga. Uddannet Hatha yogalærer med special-overbygning i og underviser i Gravid- & Efterfødsels Yoga samt Restorativ/afstressende yoga og Open Flow Yoga. Underviser også i Yoga for Børn, Yoga for Mænd og Dynamisk Yoga.

Under Maia's lektioner er der stor fokus på nærvær, ro, fordybelse, kropsbevidsthed og det at komme tilstede i kroppen. Glæden ved de øvelser vi laver sammen, er altafgørende. Når Maia underviser, ønsker hun altid på at møde den enkelte deltager på hans eller hendes niveau og sammen udvikle os derfra. Der er plads til at være nysgerrig og have det sjovt, alt imens både krop, sjæl og sind styrkes. Kom til yoga med tid og plads til den enkelte og oplev plads og tid til dig selv igennem din unikke yogapraksis. Maia's yoga handler ikke om at skulle præstere. Det er din invitation til at træne dit nærvær, give plads til dig selv og mærke dig selv. Nogle dyrker kun yoga for det fysiske, og det er også fedt! Det gør vi også. Hos os handler det også om at skabe et rum til dig og meget gerne give dig ro i sind og i krop.

Stine Lynggaard Nielsen er ny underviser i Låsby Boldklub og har hold hvor klassisk Hatha yoga blandes med elementer af Flow yoga.

Stine er uddannet hos YogaUnion på Bali og har flere kurser og uddannelser i bagagen blandt andet 200 timers meditationsuddannelse fra Indien.

For mig handler yoga ikke kun om træning af kroppen. Det er så meget mere end det. Yoga er et sted, der skaber plads til dig selv og giver ro. Det er en måde at mærke sin krop og hvad der foregår i den, når du bevæger dig ind og ud af stillingerne. Det vigtigste, for mig, er at der bliver skabt et rum, hvor der er plads til at være den man er uden at skulle sammenligne sig med andre. Den du er, når du møder op på måtten, er lige præcis den du er og der, hvor du skal være. Jeg glæder mig meget til at se dig på mit hold :)

Hold i dag
Vi takker vore sponsorer